100309

Hey alla mina söta läsare!!
Snart ska jag gå till tvättstugan för att hämta upp den sista tvätten, tänkte boka
en ny tid imorgon fast kl 7.. Nu tänker väl ni *men gud vad tidigt* Jag går upp kl 6
varje morgon för det är då mina boys vaknar så 7 är en ganska bra tid för mig..
Jag längtar efter Lamin som är på dagis just nu men det är bara 2 timmar kvar tills
jag får hålla honom i min famn :-) Askia längtar oxå efter Lamin för när han kommer
hem ifrån förskolan så får han leka med sin storebror vilket han älskar.
             
Lamin                                                                    Askia                                              

Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

sv; ja jag tycker nog också den svarta faktiskt :)

2010-03-09 @ 18:38:56
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0