Otrohet

Jag var i ett förhållande då min pojkvän var otrogen mot mig men han erkännde aldrig det han gjorde. Ännu idag så nekar han otroheten. Hur kan man vara otrogen mot sin partner? Fattar dom inte att man blir sårad, jag mådde jätte dåligt utav det, det finns många frågor som man ställer sig själv när sin partner är otrogen. Till alla er tjejer och killar där ute som går igenom detta, det är inget fel på er utan det är fel på er partner. Han/hon kan inte kontrollera sig själv, har man dålig moral så har man, Vill man så gärna vara intim med någon annan så kan man väl göra slut först? Det är väl inte så svårt? Och att hämnas för att man har blivit bedragen, det tror jag knappast löser någonting. Det är starkare gjort av någon som blivit bedragen, att man bara vänder ryggen till och går, att inte hämnas alls oavsett hur ont det gör. Och glöm inte, En gång otrogen, alltid otrogen.. som man brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Heey!! TAACK så mkt vad kul att höra=)=)



Det du skrev här va verkligen jättebra, en kille som är otrogen en gång ska man aldrig lita på. Jag förstår heller verkligen INTE hur man inte bara kan göra sluut innan?? Glömmer dom helt bort personen dom lovat en massa saker till helt plötsligt? D e ofattbart för mig men man är verkligen värd mer än så. DU e stark som gick ifrån=)

2010-03-05 @ 17:37:16
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Majsan

Hej. Vill bara skriva att jag förstår er syn på otrohet - en gång otrogen, alltid otrogen. Men det behöver inte alltid stämma... Jag har själv varit otrogen en gång för många år sedan mot mitt ex. Vi hade varit tillsammans i mer än 4 år och jag älskade honom mer än allt annat, men vi var mer som bästa vänner än älskare. Att vara otrogen mot honom var mitt livs största misstag, men det går inte att få det ogjort. Jag har nu en ny partner och jag skulle ALDRIG kunna såra honom så, jag skulle ALDRIG NÅGONSIN kunna vara otrogen igen mot någon. Ville bara skriva det, att det går inte att förstå varför man är otrogen, jag själv är en snäll omtänksam tjej och jag trodde inte det om mig själv kan jag lova... När man är otrogen så är det något fel i förhållandet, jag skulle själv ALDRIG förlåta otrohet även fast jag själv varit "Boven" i dramat en gång i tiden. Men människor förändras med åldern och blir klokare - som tur är!

2010-03-08 @ 17:49:26
Postat av: Anonym

Hon säger till er att gå ifrån när eran man är otrogna mot er. Men hon har ju inte lämnat hennes fast det hon säger till er. Så lyssna tyvär inte på hennes ord förrän hon har lämnat killen hon säger har varit otrogen mot henne. Hon är ju fortfarande med honom så tycker inte du bodde ha skrivit det här på ditt blogg alltså inget respekt mot andra kvinnor som detta har hänt. en gång otrogen alltid otrogen sant men du verkar inte kunna lämna din . skriv nånting bättre, Skäm på dig

2010-05-07 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0